Egyetlen vállalkozás sem érkezhet a legfontosabb tartozékok, reklámeszközök nélkül arra a rendezvényre, amelyik rengeteget segíthet megcélozni azt a közönséget, amelyiket valóban érdekelheti a cég kínálta szolgáltatás vagy produktum.
A legalapvetőbbnek a kiállítási standok számítanak, amelyeken elhelyezhetőek a szórólapok és a prospektusok is. Azért is kötelező ezekre alapozni, mert a használatukkal megannyi marketing célt lehet tehát elérni egy komolyabb, sok ember látogatta bemutatón, rendezvényen. Kutatások és különféle statisztikák is igazolták már, hogy semmilyen más eszközzel nem érhető el alig pár óra alatt annyi potenciális vevő és sikerességet megteremtő szakértő, mint a kiállítási standok újabb fajtájával.
Ezen két csoport nyilván a különféle eszközök eladásánál vagy a nagybani forgalmazásnál rendkívül fontos értékesítési szerepet töltenek be. Ha ezek látják, hogy a vállalat, még ha híres is, felkészületlenül érkezik és tárgyal, hallani sem akarnak a vásárlásról vagy szerződésekről. A kiállítási standok azért lényegesek, mert bizalmat keltenek.